Saturday, February 5, 2011

Slah Kah AqU?

aku salah ker?
aku sayang seseorang yang xboleh aku sayang..
tapi dalam hukum boleh je..
die cantik..
aku penah melamar dia..
yang tak boleh tahan , kene tolak mentah2...
tapi aku tetap sayang dia...
nak tengok x gambar dia?
nie ha!!



comel x?
comel an an an.....
tengok muke dia teringat muka mama
ayu sangat2...
tapi pendiri an die tetap..
"ABG TETAP ABG"
so tu la sebab aku kene reject
sabar lah je..
ade 1 gambar yang aku tengok pun boleh nak pingsan tau
nie kite2 jer
jangan pulak bagitau sape2
nie ha


tengok gambar nie baru aku tau yang adik aku nie dah besar
dia boleh menilai siapa yang layak buatnye
so ape boleh buat..
terimalah kenyataan
dia adik aku tapi bukan adik aku.....
I LOVE U ADIK

9 comments:

9akal said...

cantik

diary said...

sabar ok
mungkin nanti dia akan sedar yang awk sayangkan dia

Eya Si Mawar Merah said...

hurm... eya memang sayangkan abg eya pn
tapi tetap sebagai abg...
hope u all dapat doakan hezriq sekarang,,, dia koma n got exident ..
same2 la kiter doakan dia k

harith_potter said...

insyallah...

daus said...

xpe angah yakin erik akan sembuh
lagipn dia kan sayang kat teha
dia menti bangun untuk teha
:P

Eya Si Mawar Merah said...

wah3...
agak2 la cik abg oi

harith_potter said...

heheheh

Eya Si Mawar Merah said...

ish gelak plak
same jer perangai dua2
abg eya nie

harith_potter said...

wekkkk...